Info o Fyzika 100 objevů, které změnily historii recenze, hodnocení a parametry

Informace: Fyzika 100 objevů, které změnily historii Fyzika, astronomie, matematika SLOVART

Popis produktu: Kniha Fyzika 100 objevů, které změnily historii:V této knize se vydáme po stopách historie fyziky, vědního oboru, jenž zkoumá naprosté základy přírody a bez kterého by ostatní vědy vůbec, ale vůbec nic neznamenaly. Příběhy, které budete číst, ukazují, jak významní fyzikové odhalovali pravdu o vesmíru: jak Galileo Galilei odhalil principy pohybu kyvadla při pozorování kývající se kostelní lampy; jak si Issac Newton uvědomil, že síla, která drží Měsíc na oběžné dráze kolem Země, je stejná jako ta, jež způsobuje pád jablka ze stromu; jak Julius Mayer zakopl o podstatu chování energie, když zašíval poranění námořníka; jak Richard Feynman vyřešil chování subatomových částic, zatímco pozoroval studenta, jak točí talířem. Tito a další jim podobní fyzikové změnili způsob, jakým nahlížíme na svět. Fyzika studuje hmotu ve stále větších podrobnostech. Jak se bude dál vyvíjet? Kniha obsahuje i rozkládací časovou osu, která zařazuje příběhy do dějinného kontextu.... Zobrazit celý popisek produktu zde >>>

E-shop Alza.cz Elektro nabízí tento produkt Fyzika 100 objevů, které změnily historii, dnes za výhodnou cenu 366 Kč. Nakupujte, dokud je zboží ještě k dispozici. Produkt je v kategorii Fyzika, astronomie, matematika.

O prodejci Alza.cz Elektro

Alza.cz Elektro je specializovaný eshop s elektro vybavením a elektrospotřebiči. Eshop má velkou tradici a příznivé ceny. Zobrazte se si nabídku zboží Fyzika, astronomie, matematika SLOVART, které můžete zakoupit. Zobrazit produkt Alza.cz Elektro za výhodnou cenu.

Alza.cz Elektro

Názory a komentáře

Názory na Fyzika 100 objevů, které změnily historii

Martin
Recenze Fyzika 100 objevů, které změnily historii: Vše zatím ok, i samotná produkt hodnotím kladně i byl dobře zabalen. Líbí se mi jeho vlastnosti a důvěřuji tady této značce SLOVART. Jsem se vším hodně spokojen.

Jarda
Názor: Rád si od této značky SLOVART kupuji zboží. Koupil jsem již několik jiných produktů a jsem spokojen. Dobře hodnotím rychlé doručení.

Marek
Hodnocení: Před nákupem si většinou pročítám recenze Fyzika 100 objevů, které změnily historii a často se podívám i na Youtube. A tento produkt mi vyhovuje.

Janča
Komentář k produktu Fyzika 100 objevů, které změnily historii: S tímto e-shopem Alza.cz Elektro mám prozatím fajn zkušenosti a líbí se mi jeho přehlednost. Značku toho produktu jsem si oblíbil a nemám co vytknout.

Vlastnosti Fyzika 100 objevů, které změnily historii SLOVART

Více produktových obrázků, podrobnější specifikace Fyzika 100 objevů, které změnily historii a popis si přečtěte i na stránkách v katalogu, nebo přímo na webu obchodu Alza.cz Elektro SLOVART, u kterého si můžete tento výrobek ihned zakoupit za 366 Kč. Podívat se na nabídku v obchodě.

Kompletní podrobnosti, nejlepší cenu a komentáře od zákazníků si přečtete zde:

Zobrazit nejlevnější cenu a recenze na Heurece >>>

Parametry a údaje o výrobku Fyzika 100 objevů, které změnily historii:
- populární dodavatel a výrobce SLOVART
- číslo EAN 9788073918934
- produkt je v kategorii Fyzika, astronomie, matematika

Kompletní podrobnosti, nejlepší cenu a komentáře od zákazníků si přečtete u prodejce.

Fyzika 100 objevů, které změnily historii Fyzika, astronomie, matematika
Výhodná cena
366 Kč
Dostupnost
Info v obchodu
Doprava
Info v obchodu
Do obchodu » Alza.cz Elektro

Doručení zboží Fyzika, astronomie, matematika SLOVART

- Doručení zboží po ČR většinou do 1-3 pracovních dnů (ve velkých městech v Praze, Brně je možné u některých obchodů zboží vyzvednout v den objednání)
- desítky výdejních a odběrných míst v Praze, Brně, Ostravě, Zlíně, Olomouci, Plzni, Českých Budějovivích, Ostravě, Šumperku a dalších městech (zaleží kde budete zboží objednávat).
- Můžete zvolit dopravu Alza.cz Elektro pomocí přepravců např.: Geis, DPD, Česká pošta, InTime, PPL nebo kurýrem (vždy záleží na konkrétním zboží a prodejci)

Další podobný sortiment Fyzika, astronomie, matematika SLOVART

Informace k produktu

Pokud k produktu (Fyzika 100 objevů, které změnily historii) potřebujete produktovou dokumentaci o výrobce (SLOVART), manuály, či podrobné složení k produktu 9788073918934 , obracejte se s dotazem přímo na výrobce nebo obchodníka, který vám je schopen dodat přesné informace. Veškeré popisky zboží, ceny i dostupnost jsou informační a nemusí být aktuální k dnešnímu dni. Pro přesné údaje se prosím podívejte přímo na stránky prodejce Alza.cz Elektro, kde jsou veškeré tyto údaje (cena a dostupnost) vždy aktuální.